30. nov. 2016, CSR - kommunikation med indbygget dilemma, debatseminar

Baggrund

En god intention fanget i holdningers krydsild. Komplicerede udfordringer, der ødelægges af forsimpling. Eller den gode historie, der skydes ned af mediernes Rasmus Modsat. Historien om CSR er spættet af fortællinger der gik galt.

Kommunikation om CSR har i sandhed sine faldgruber og dilemmaer, og devisen bliver derfor alt for ofte, at den, der lever skjult lever godt. Hvor det i virkeligheden burde være, at den der vover vinder.

For det er helt centralt for værdien af CSR, at man kommer ud over rampen og får fortalt historien om de komplicerede udfordringer, man rent faktisk har løst. Så hvordan gør man det, uden at blive misforstået, overset eller henvist til skammekrogen?

Debatseminaret henvender sig såvel til den CSR- og kommunikationsansvarlige, der gerne vil skærpe indsatsen for at formidle de gode initiativer til verden omkring dem, som til rådgiveren, NGO’en, journalisten og CSR-nørden, som gerne vil have et indblik i “den anden side af hegnet”. Læs om tilmelding her.

Mød bl.a.

  • Lene Hjorth, Afdelingsdirektør Koncern-CSR, Jyske Bank
  • Mogens Werge, Direktør for CSR og Corporate Communication, Bestseller
  • Monica Klepp Bjerrum, Direktør MOOW
  • Line Schmeltz, Lektor og ph.d. Institut for Erhvervskommunikation, AU
  • Martin Christiansen, Kommunikationschef Rambøll Management Consulting
  • Carsten Obel, Professor, Direktør for Center for Sundhedssamarbejde, AU

Tid og sted
30. november 2016 kl. 13.00 – 17.00

Aarhus Universitet
Fredrik Nielsens Vej 4
Bygning 1421
8000 Aarhus C
Indgang Stakladen, Preben Hornung-/Richard Mortensenstuen

Deltagergebyr
395 kr. ekskl. moms – tilmelding her.